pátek 8. února 2019

OSTUDA ČESKÉ ,,rádoby POLITIKY" OD ROKU 1989 doposud ( můj názor ):

PROVOZOVÁNÍ ,,SOCIÁLNÍHO NACISMU"
NA ČESKÉM LIDU, NA NÁRODU ČESKÉM
( ve svých důsledcích, způsobem, způsoby, o kterých píši na tomto blogu www.GoldenFriendOne.blogspot.com )
 
~~~~~~
 
VÝROK BÝVALÉHO PREZIDENTA
ČESKÉ REPUBLIKY
Václava Klause
dle článku.. na webu (..tuším) ,,E15" ze dne 8.2.2019
o tom, že, jak údajně Václav Klaus starší řekl, že:
 
,,Češi si nezaslouží vyšší mzdy".
 
(spolu s jeho ostudnou kauzou o zřejmě kleptománii drahých psacích per před televizními kamerami z různých koutů světa,
a se zřejmě i vyhandlovanou vilou kdesi, spolu s milionovým, možná i s miliardovým svým majetkem, a rozprodaným státním bytovým fondem dostupného bydlení, kdy dnes nemají Lidé kde mnozí, Čeští, bydlet.)
 
~~~~~~
 
VÝROK POSLANCE
ČESKÉ REPUBLIKY
Bendy
dle rozhovoru s ním v Českém rozhlase, kde řekl, že:
 
,,Češi v dluzích s exekucemi ,,mají být vládě nevolníky, jako za feudalismu".
 
~~~~~~

Dále: To, že když přijdete nahlásit na policii
České republiky, že jste byl/byla fyzicky napaden(a),
okamžitě má tendenci z Vás, policista, při zápisu protokolu, či i před ním, udělat viníka  ( například ).

~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~

OSTUDA ČESKÉ SPOLEČNOSTI:

No, nevím, jak kdo z Vás, ale já se nějak celoživotně, od malička, setkávám s mobbingem. Ale nejen s tím na pracovišti, na pracovištích, i historicky. Je omyl, myslet si, že šikana typu ,,mobbing", jak se jí říká, je provozována Lidmi jen na pracovištích.
https://www.idnes.cz/finance/prace-a-podnikani/kdo-chce-kolegu-bit-mobbing-si-najde.A060704_093933_firmy_rady_vra
..
..podobenství lze shlédnout i napříkladě zdejším, poněkud s tématem provozování si.. rádoby  temné, temných, magií.. https://myreviewsone.blogspot.com společensky myslím, značně nebezpečných..chováním leckdy od Lidí některých tamních..jak jsem si ne jednou všiml.
..
Vidím ji, takovou šikanu, čili mobbing ( nejen pracovištní však ) v různých formách, téměř všude.
/ jsou, myslím, společensky, značně nebezpečné. Lidé, na místo toho, aby si pomáhali, bývají na sebe takto hnusní. Což pak samozřejmě s sebou přináší jednak podhoubí pro růst dalších, a ještě větších, takových jevů ve společnosti, v politice, ve světě. Výsledky: Nervy napnuté jako struny žen, mužů, vztahů..dětí málo, rozprodaný státní bytový fond, asociální vedení států ( že jako tak se to dělá ), s politikou ,,sociálního nacismu", a ,,struny" pomyslné se šponují dál, a dál..jak ta žába, ve vodě, která už je téměř si rozvařená, a do vodičky skáčí další žabičky, mladé, absolventi, absolventky..do kolejí těchto..s tím, že vše je normální..že se to takto dělá.
NEdělá ! Pokud Lidé chtějí mít hezký svět na planetě Zemi, dokud tato planeta zde pro ně je./
..
Zřejmě to vychází historicky z toho, že už v pravěku, dle psychologů, prý někteří, asi slabší (leč možná i jen zdánlivě slabší), jedinci, byli, a jsou, jí z ní, různými způsoby vyčleňováni, a to včetně i případně brutálních..když se to..jak..může, či když se..jako..nikdo nedívá..praktik .
Myslím však, že to společnost též i dělává, když na někom vidí též, že jí nějak, i pozitivně ,,přerůstá".
Lidé prostě asi nesnesou, aby je někdo ,,přerůstal", byť pozitivně, a tak jej se snaží umalit, umalovat, různými způsoby, i třeba zničením takového jedince, a to jakoukoli dostupnou, čím méně tím lépe viditelnou formou, i třeba psychicky, potažmo sociálně. Internetové platformy, coccies, tedy sledování pohybu myší na počítači jedince, sledovací, špehovací, software, s následnými sofistikovanými softwarově psychologickými metodami i umělou inteligenčními, jak ten který krok dotyčnému ,,opepřit", k takovémuto mobbingu jsou dnes výtečnými pomocníky.

Proč by to někdo dělal ? Důvodů se může najít mnoho.
Například když jsem byl dítě, ostatní kluci mi záviděli lásku s dívkou, tou kterou, a nechtěli mne nechat v klidu si jí užít, užívat. A tak jsem si v podstatě dnes a denně užíval jejich fyzické násilí, spolu s vyčleněním z kolektivu většinově.
Později, ve škole, i na středním učilišti, i při svých studijních praxech v životě, mne toto v podstatě pronásledovalo též za svobodna, ale i za již manželství, a i nyní, co jsem rozvedený.
Prostě mi Lidé, kol, nevím, proč, nepřejí Lásku.
Možná proto, že ji sami hledají.
Kam mne to dovedlo ?
Do pozice, kdy jsem se svou bývalou přítelkyní, aby ji nepřivedl můj bývalý nadřízený do problémů se zákonem tím, že ji poskytoval zcela vědomně záměrně nepravdivé informace, s ním musel svést v podstatě psychický souboj vyloženě o život. Souviselo to s tím, že jsem pak mnohem méně vydělával, následně pak s rozbitím toho vztahu z důvodu finančního kolapsu nás obou. Tou institucí, kde jsme pracovali, byla Česká pojišťovna. Byl jsem tam, vedený, jako pojišťovací zprostředkovatel, a zároveň i školitel asi tak 300 pošťáků. No, a při mém přechodu od toho manažera, který nám neustále házel klacky pod nohy, informačně, do skupiny, kde jsem měl školit ty pošťáky, jsem přišel na toto:
Na pobočce České pošty, Praha 5, paní vedoucí tamní, asi tak v roce 2011-2012, ale asi i před tím, když jsem tam ještě nebyl, měla takový zvyk. Aby si splnila ,,produkci" uzavřených pojistných smluv, mezi řečí to nadhodila tu a tam některému ze zaměstnanců, či ze zaměstnankyň, (jak vím z doslechu), aby si tamní zaměstnanci postupně uzavírali různé, i životní, pojistné smlouvy, a s tím, že jim o pojistné navýší mzdu, aby netratili. Nebylo tedy nic jednoduššího, nežli si pojistnou smlouvu nechat sepsat, a obecně se vědělo, že tato sjednaná, která, pojistná smlouva, nebude mít dlouhé příliš trvání. Pokud pak zaměstnanec pojistnou smlouvu ukončil předčasně, před jejím sjednaným koncem, do tří let doby od jejího uzavření, pojišťovací zprostředkovatel pojišťovny, vedený u ČNB, musel vrátit svou provizi z takové smlouvy. Protože ale se zaměstnanci pošty na pozicích ,,vedoucích", na této provizi, značnou, vyšší, měrou spolupodíleli (ale jen ve mzdě), tito svou provizi vracet nemuseli. A takto byl postavený zlatokopecký byznýsek na této poště, plánoviě, jak jsem pochopil. Jenže jsem jim do toho hodil vidle tím, že jsem vše oznámil, detailně zpracovaným popisem, rozborem, svému nadřízenému v České pojišťovně. (Nemohl jsem se pod tyto pojistné smlouvy podepisovat, jelikož jsem si byl vědom toho, že by šlo o pojistné podvody. Ti zaměstnanci tu pojistnou smlouvu nesepisovali na základě svého přesvědčení a své vůle na tom založené, ale na základě ,,plnění plánu produkce, dočasněji". ) Pojistný podvod je trestným činem, a ode mne se tenkrát chtělo, abych se podepisoval pod bezpočet takových smluv. No, a byl jsem v podstatě ze dne na den ,,odejit" z té agentury svým šéfem, tedy jsem se v té agentuře příliš dlouho neohřál. Ale dnes si říkám, že to pro mne bylo dobře. Sice jsem poprosil ještě o pomoc paní ředitelku na Václavském náměstí v Praze, v tamní agentuře, zda by mne mohla přijmout, vyhověla mi, ale již jsem byl natolik vyčerpaný ze všeho, že jsem se pak již odebíral, odebral, postupně v čase, jak dnes vím, jen ku svému se svěření do péče lékařům. Tak takto se u nás zachází s tvůrčím potenciálem, s Láskou, člověka. V té naší zemi České, například.  ( Ještě pro úplnost zde uvádím, že v té České pojišťovně jsem tenkrát působil pod svým rodným příjmením po otci: Pelíšek ). Takovéto stavy, takovýchto stavů, jsem si za svůj život, prožil bezpočet, v různých pozicích, v různých firmách. Sem tam se ani neobtěžovali mi za mou práci řádně zaplatit.
..
No, a když jsem tedy v roce 2012 skončil ve svých 44 letech vyčerpán, v podstatě s tak podlomeným zdravím, že jsem cítil přicházející smrt, na ubytovně, ze které se mi dělalo na zvracení, kde jsem nemohl proto pobývat,

a byl ze mne v podstatě ze dne na den, s rozpadlým vztahem s mou láskou, bezdomovec, řekl jsem si toto: ,,Chcete, vládo, vládně politická česká garnituro i můj život?" Vzali jste mi děti, Lásku, zdraví, chcete i můj život ? Možná se Vám to i povede, ale zadarmo to nebude (myšleno žargonem po obrazně Husitsku, jak se i Lidově říkává..v zákonných mezích a možnostech občana, i v možnostech mých sil..tedy s využitím internetu a psaním institucím světa o porušování
Lidských práv v České republice)".
No a tím okamžikem jsem začal psát pravdu o problematice ekonomicko sociální v naší zemi České.
Psal jem na úřad ochránce práv ČR, na ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, ministru pro Lidská práva pak též, mezinárodnímu trestnímu soudu v Haagu, Soudu pro lidská práva ve Strassburgu,
do Bílého domu, na vrchní státní zastupitelství v Praze, Lidsko právním organizacím v České republice i mezinárodním..Evropskému parlamentu, Vysokému komisaři pro Lidská práva při OSN, radě bezpečosti, i té Evropské..

díky Bohu byla sesazena Nečasovo Kalouskova vláda.

Avšak, zdraví a život mi zachránila vláda Švýcarská tehdy, následně po té, co jsem se odebral odjet tam požádat o ochranu, bez toho už bych dnes nejspíš nežil

No, a po té, co jsem se vrátil, vidím zde v naší zemi České stále stejné, a se prohlubující, ekonomicko sociální, problémy, vyplývající ze stále neutuchající vládní politiky ,,sociálního nacismu" způsobem, o kterém se podrobně rozepisuji na zdejším blogu. Můj rozhovor, krátký, na toto téma, s Andrejem Babišem v roce 2013 ve Slovanském domě v Praze na jednom jeho předvolebním meetingu, před jeho zvolením do funkce ministra financí, jak dnes vím, byl naprosto zbytečný, jelikož on má z toho tak akorát, jak se česky říká, spolu s jinými ,,hlínu"..
Vidím i příčiny toho všeho. Vše je obsaženo v mém zdejším blogu: www.GoldenFriendOne.blogspot.com včetně uvedeného řešení, ,,jakožto CESTA" (Plán, chcete li)..v jednotlivých odkazech, pro současnost, i pro budoucnost, pro budoucí generace (mají li nějaké být a přetrvat ).
..
Diví se mi někdo, že zde takto píši ?? Po tom všem ??
Dalo mi to zkušenost. A také kompetenci.
Spolu se znalostí zákonů, coby občan, což o mnohých politicích říci žel zdaleka nelze.

To, co zde píši, je pouze zlomek neblahé pravdy o stavu věcí.
A to jsem bytostně optimista.
( případným rádoby ,,zpochybňovačiům ať už z řad různých moderátorů, či komentátorů, mediálních, či rozhlasových, které stejně už neposlouchám, takže bych to už stejně neslyšel, ale vzkazuji preventivně toto: Chcete  li případně kdo z Vás, jakkoli zde uvedné informace, na tomto webu www.GoldenFriendOne.blogspot.com přetáčet, či zpochybnit ?
Pak: ,,Odtáhněte si do háje zelenýho nebo Lépe do peklíčka svého, a v tomto si svém teplíčku, odtáhnuvšíc zůstaňte, dokud Vás to nepřejde ).

Jiří .

...